آموزش پخت و طرز تهیه کوکوی عدس خوشمزه

آموزش پخت و طرز تهیه کوکوی عدس خوشمزه

پخت کوکوی رژیمی, نحوه پخت کوکوی عدس

پالاما>>>آشپزی>>غذاهای گیاهی>آشنایی با روش پخت و تهیه کوکوی عدس غذایی گیاهی و مفید

مواد لازم برای تهیه کوکو عدس :

پیاز      ۱ عدد

  عدس     نصف لیوان

پنیر صبحانه      ۵۰ گرم

فلفل دلمه ای      یک نصفه

تخم مرغ       ۲ عدد متوسط

روغن کانولا     برای سرخ کردن

پودر آویشن     ۱ قاشق چایخوری

فلفل٬ نمک و زردچوبه     به مقدار لازم

طرز تهیه کوکو عدس رژیمی :

عدس رو سه چهار ساعت یا بیشتر خیس می کنیم. سپس عدس را با کمی آب تا اندازه ای که روی عدس بیاید و کمی روغن می گذاریم بپزد. اواخر پخت هم نمک اضافه می کنیم. عدس را با گوشت کوب کمی له می کنیم. و منتظر می مانیم کمی سرد بشود. پیاز را رنده می کنیم. عدس ، پیاز رنده شده، تخم مرغ ها ، فلفل دلمه ای ریز خرد شده ، پنیر ریز خرد شده و ادویه ها مخلوط میکنیم. کمی روغن داخل تابه نچسب می ریزیم .بعد از اینکه روغن داغ شد با قاشق از مواد آماده شده کو کو می ریزیم داخل روغن. در تابه را میگذاریم. وقتی کوکو خودش را گرفت و یک طرفش سرخ شد بر می گردانیم آن طرفش هم سرخ شود .

آموزش پخت و طرز تهیه کوکوی عدس خوشمزه

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.